|
|
|
|---|---|
|
Åker över till en bekant i USA i april och då tänkte jag köpa en hel del roligt till min 335:a. Tanken är att jag ska köpa avgassystem och hela paketet för att få lite fart på min bil. Kom gärna med tips på vart man handlar till bra priser , det spelar ingen roll vart företaget ligger. Tar gärna emot era förslag på vad jag ska handla för märke på allt då jag är ganska ny med 335:an , detta är första turbo Bmw för min del. Jag är mkt tacksam för era åsikter och förslag. | |
|
Kolla "Vendor" forumet på e90post annars har du topgearsolutions, Modbargains, Sonic Tuning. Det jag tycker du ska köpa är Cobb AP, typ valfri intercooler, DCI, okattade downpipes, Forge DV's det är ett bra recept för 440hk. Catback behövs inte för effektens skull men där finns det ju mycket att välja. Satsa på ett par fälgar också när du har chansen att slippa moms och frakt ;) |
|
|
Tack för bra tips! En hel del godis där.... Lite pinsamt att fråga men har det mesta klart för mig , det blir Cobbs mm. Men jag undrar vad DCI är för nåt? Blir nog en uppsättning med fälgar också....... |
|
|
DCI är Dual cone intake. Behövs inte om du bara ska köra Cobb Steg 1. FMIC= Front mount intercooler är ett måste på bilen så köp en sådan direkt i USA. Sedan catless dps. |
|
| Ok tack för informationen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.