|
|
|
|---|---|
|
Har öppnat upp en bilfirma nyligen, och som en gammal BMW M-fantast så har jag en jätte fin BMW 1M att sälja, då undrar jag. Är det okej om jag som företagare sätter ut en annons på Powerbörsen, eller är det bara för privatpersoner? Jag tänkte nämligen att jag låter isåfall bilen ligga där 1 vecka före jag lägger ut den på blocket, bara för att någon av er entusiaster ska få chansen att köpa den före andra :) Tänkte jag frågar här först så inte annonsen bara tas bort. MVH Istvan på AUTOi.se | |
|
Jag kan inte svara för vad som är tillåtet egentligen (äger inte forumet) men det är i alla fall inte ovanligt att det ligger bilar på Powerbörsen som säljs av bilhandlare. ------- //Lövet |
|
|
Hej Andreas, Okej det kan ju med vara bra att veta iaf :) Ville bara kolla för säkerhetsskull. För la ut en tråd för någon vecka sedan om att jag startat upp och ville bara att folk skulle veta om mig då jag kommer sälja mycket BMW. Och den tråden togs bort på direkten, fick inget mail eller förklaring. Men antar att de inte ville att jag skulle marknadsföra mig själv. Och jag hoppas verkligen inte detta heller tas som det. Men kanske någon moderator eller liknande svarar snart så kanske jag kan få ett mer exakt svar. Ha en bra dag! |
|
|
Så här står det under PowerBörsen: Citat: "Sveriges största annonsmarknad för begagnade BMW och BMW-delar! Företag och privatpersoner är välkomna att radannonsera för att köpa eller sälja BMW-bilar och delar." |
|
|
Det går snart tretton bilfirmor på dussinet i Borås :) Lokalen ser fin ut, var håller du till? |
|
|
Tor, ahh tackar då vet jag! Weeeman, det är i kompisens lokaler, får min ny-renoverade lokal snart på ramnaslätt :) Från 1:a Maj. Och ja, det finns många bilfirmor i Borås, men bilarna jag tänkt sälja är väl mer sportiga / premium-bilar från 200-700tkr. Så då försvinner rätt många bilfirmor från samma kategori. Men konkurrens är alltid bra, må den bäste vinna! ;) |
|
| Ja det finns gott om småfirmor som säljer bättre(sämre?) begagnade bilar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.