|
|
|
|---|---|
|
Tjenare gubbs! PGA. lite ändrade omständigheter så funderar jag på att slänga ut bilen på försäljning, men hittar dåligt med referenser på blocket. Vad tror ni man får på blocket för bilen? 2009(LCI) 320Diesel Touring Steptronic (177häst). 4500mil Fullservad Msportpaket Metallic Svart läder HiFi (ej navi) Stereo med USB Orginal elutfällbar drag Tonade rutor från B-stolpe Msport 17" fälg med sommardäck OEM RFT 4-5mm noname 16" alu vinterfälg med Michelin X-ice nordic dubbdäck 7-8mm Bilen är i bra skick. Vinterbild Länk Sommarbild Länk Inne1 Länk Inne2 Länk Jag hade tänkt 210´-215´ minst.. Är jag ute o drömmer? //Anders | |
|
OBS. detta är bara en värdekoll. Jag har inte för avsikt att omedelbart sälja bilen. Kanske om några veckor/1månad tidigast och då annonserar jag i powerbörsen. Så jag önskar inte några bud genom detta trådskapande. //Anders |
|
|
Har en sån bil som du har fast manuell. Samma färg, utrustning skinn mm.. Min har dock LED p-ljus och performance grill men det är väl inget som betalar sig anske. Min har gått 5200mil tänkte sätta ut den för 205k som utgångspris om nån månad typ. Vad skall du köpa istället? :) |
|
| Med andra ord så tror jag du ligger ganska så rätt i pris. | |
| Tror du ligger bra i pris med att starta kring 210-220. Den har alla de rätta tillvalen så den lär ryka fort... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.