|
|
|
|---|---|
|
Hej! Försöker få tag på navlock/täcklock/centrumkåpor till mina 18" AC Schnitzerfälgar. Locken som sitter på står de AC Schnitzer på och de är helt plana och ca 74mm i diameter och något mindre vid själva fästena innanför så att säga. Har varit på Schmiedmann och på BMW Göteborg och båda kunde ta fram största original centrumkåpan som var några mm för liten i diameter. Alternativet vore med någon slags variant av dekal som läggs på befintlig kåpa? Tacksam för tips. Bilen: Länk MVH /Christian | |
| Dessa borde passa Länk 1mm skillnad. | |
| Tack för tipset Vinyl men jag menade lock med BMW-logga istället. Förlåt om jag inte var tillräckligt tydlig. Har faktiskt ett gäng sådan du länkade och de passar med viss modifikation. Får slipas ner lite runtom annars passar den inte ordentligt. | |
| aha, ok. Hittar du inget på Ebay? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.