|
|
|
|---|---|
|
Hej Köpte mig nyss en BMW 740 med parkeringsljus fel, det är högra sidan fram samt bak + nr plåt belysning som inte vill fungera. När jag stoppar i en ny säkring så går den direkt, felsökte och tillslut kom jag fram till att det var ett kontaktstycke vid bakre lampan som var felet, satte i en säkring och allt funka kanoners! TILL.. jag åkte ut och körde, då slocknade det igen.. även instrumentbelysningen slocknar när detta sker, så nu är det samma visa igen. Undrar därför om detta kan vara något vanligt fel eller om ni har nå bra tips man bör kolla upp? Har kollat allt snart känns det som.. MVH BMW <3 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.