|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Anledningen till att jag är "så duktig att ha namn på" saker beror på att jag vet vad jag pratar om. CD växlaren är kopplad till huvudenheten via den optiska MOST bussen. Det du kallar provisions innebär att det finns fiberoptisk kabel samt strömmatning framdragen bakom handskfacket, så det har överhuvudtaget ingenting att göra med "blocket" som du kallar det eller att lura huvudenheten att tro att det är en CDväxlare. Om någon är intresserad av hur man installerar AUX så kan man läsa här: Länk Där finns även ett kopplingschema så man kan göra sin egen AUX in anslutning. |
|
|
Ja du verkar ju tro att ja snackar skit hör ju jag. Jag tycker du skriver konstigt också. För din information har jag installerat AUX på min egen bil (E60) sant kodat MASK, (Dispaymodulen. Och det enda material jag använde var en AUX-kabel, en PC. Att du snackar om bussar osv bryr jag mig inte om. Det hjälper ju ingenting. Det du pratar om ÄR RETROFIT = "K NAUX NACHRUEST_AXIN //Nachruestung AUX-IN" Det krävs för att installera aux på billar utan "Provisons for 6-CD changer" Och har man det är de bara att koppla in aux i blocket bakom stereon sedan koda. Detta säger jag eftersom jag gjort de på min egen bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.