|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag vill lackera om delar av/hela mina två framdörrar p.g.a lack-släpp i nederkant på passagerardörren och ytrost på motsvarande ställe på förardörren. Jag har tidigare anlitat Smartrepair i Stockholm med gott resultat men jag söker nu någon i Uppsala. Har ni tips på någon bra lackerare/billackeringsfirma? MVH / Jonathan | |
| Uppsala lackcenter!!!! | |
|
Okej, tack! Fler tips? |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Aros billack.. Charlie och grabbarna är bra. 018 46 24 70 |
| Aros billack lär ska vara bra, men de verkar inte så intresserade av småjobb, åtminstone inte när jag ville ha en huv och två dörrar lackade. | |
|
Har du varit i kontakt med BMW för att se om de tar det på garanti? De är ganska frikostiga, så länge det inte är skaor som uppstått PGA yttre påverkan. |
|
|
@Carl L: Din uppfattning om att BMW skulle vara "frikostiga" delas inte av mig i alla fall. Jag har varit där tidigare för att få rost åtgärdat på rostskyddsgarantin men icke. Jag orkar inte bråka och tar det ur egen ficka istället. |
|
|
OK, det kanske är olika mellan olika återförsäljare, men mina intryck är just att de är frikostiga. Har fått OK från BMW på en rostreparation på min E90 från -05. Ska in med bilen under våren. |
|
|
@Carl L: Ja det har du nog rätt i. Alltid värt att göra ett försök igen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.