|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hittade orginal prospekt på monterings anvisning dragkrok E32. Hur många har drag på sin E32:a? Bilder hittar ni i garaget/mina bilder. Bara Min Wagn! | |
| Det sitter avtagbart drag på min 740 -93 | |
|
Jag har också en avtagbar fabriksmonterad krok på min gröna. Länk Min bil |
|
| Samma här. Avtagbar originalkrok. | |
|
Där ser man det är några som har drag inklusive mig. Vem var det som sa att dragen till E32 var den bästa BMW har haft Laszlo? på Bimmers möte våren 2012. Bara Min Wagn! |
|
|
Tja TNK! Vet ej vad du menar?? Min krok har aldrig varit monterad, tom. när jag registreringsbesiktigade bilen ville jag inte ha med den. Så; jag har krok men inte på registreringsbeviset. Enligt lag får jag inte använda den; och det gör jag inte heller! Länk Min bil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.


