AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.922

Hur många har dragkrok på E32?

Visa användare
225
TNK
740i-93 E32
Hej!

Hittade orginal prospekt på monterings anvisning dragkrok E32.
Hur många har drag på sin E32:a?
Bilder hittar ni i garaget/mina bilder.

Bara Min Wagn!
gr
609
groze
BMW M5 3,8 -92 Sv såld
BMW 520iT -95
Det sitter avtagbart drag på min 740 -93
Visa användare
93
LaszloTyresö
735i -89 E32
Vinnaren Knutstorp
Bästa 7-serie bil 2010
Jag har också en avtagbar fabriksmonterad krok på min gröna.

Länk
Min bil
do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Samma här. Avtagbar originalkrok.
Visa användare
225
TNK
740i-93 E32
Där ser man det är några som har drag inklusive mig.
Vem var det som sa att dragen till E32 var den bästa
BMW har haft Laszlo? på Bimmers möte våren 2012.

Bara Min Wagn!
Visa användare
93
LaszloTyresö
735i -89 E32
Vinnaren Knutstorp
Bästa 7-serie bil 2010
Tja TNK! Vet ej vad du menar?? Min krok har aldrig varit monterad, tom. när jag registreringsbesiktigade bilen ville jag inte ha med den. Så; jag har krok men inte på registreringsbeviset. Enligt lag får jag inte använda den; och det gör jag inte heller!

Länk
Min bil
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.