|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har nyligen köpt mig en M5 touring vilket är väldigt trevligt. Köpte bilen i Milano och var lite stressad och i kombination med språksvårigheter så vet jag inte hur denna DVD utrustning fungerar. Nu när jag är hemma så har jag försökt att spela en DVD skiva i bilen men jag får det inte att fungera. Systemet är troligtvis ett eftermarknadssystem med två skärmar i nackstöden som endast fungerar när motorn är igång. Det finns ett ir-öga men jag har ingen fjärrkontroll vilket jag tror hade underlättat. Någon som känner till detta system och kan berätta mer om det? Vart kan man hitta en fjärrkontroll? Några bilder finns här: Länk Länk Länk Mvh. Richard | |
|
Ingen som har info om detta system? Är det eftermarknadssystem eller är det orginal? Mvh. Richard |
|
|
Eftermonterat :) Och ja du saknar en fjärrkontroll till enheten för att kunna använda den. Du verkar ha digital-tv i bilen också :) |
|
|
Ser ut som en sådan: Länk Verkar som fjärrkontroll ingår i länken ovan, kanske kan maila och fråga säljaren om man kan få en lös? |
|
|
De har fortfarande grejorna i sitt sortiment enligt katalogen på deras hemsida Länk Då borde det gå att få tag på en fjärr :) |
|
|
Länk leta fram ett artikelnummer på din enhet så tycker man att de borde kunna plocka fram en fjärr åt dig... |
|
| så var man lite för långsam:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.