|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag sitter och letar bromskivor mm till 540n och det verkar skilja sig mellan <02.2000 och 03.2000> Min är en 10/98 som sagt Tittar på tex Länk Ebay.de Och Enligt deras mall ska dessa skivor passa 96-03 540. Kan jag beställa dessa och vara säker på att de passar? Vänligen Mattias | |
| Du skal ha 324x30MM orginalnummer: 34116757746 ,efter 04-2000 er det ett annat org nr. | |
| nr gjelder framskivor | |
| Kjøp på www.koed.se til ebay pris. | |
|
Tack, skivorna i min länk är ju 324x30mm ( Länk ). Om någon kan bekräfta att dessa kommer passa så lägger jag en beställning :O) Givetvis en länk till ett annat bra kit tar jag gärna emot, men Zimmermann har ju som jag förstått det, ett bra rykte. Vänligen Mattias |
|
| Dom passar inte din bil dom är för 04/00 och nyare. All info finns ju på sidan. Står även att du ska maila ditt chassienummer så kan dom kolla om det passar. | |
|
Hmm jag tiitade i det övre fönstret. där står det 1996/04-2003/06, tur jag frågade först :O) Letar vidare då, tack Vänligen Mattias |
|
|
Hej subsoil skulle du kunna ringa mig 0739200716 Med vänlig hälsning, Robert |
|
|
Hej Oj, nu blev jag lite fundersam, blyg som jag är vill jag ju gärna veta vad det gäller :O) Innan jag ringer. Vänligen mattias |
|
|
har några frågor ang din fina 540 bor i åby utanför norrköping mvh robert |
|
|
Dessa skivor ska passa enligt försäljaren Länk Lägger en beställning nu i veckan. Vänligen Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.