|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk "When i get high, i get high on speed" | |
|
Det enda jag kan säga om den bilen är att hittar du en finare köp den isf! Förra ägaren finns för övrigt här på forumet och kan säkert svara om det är nåt speciellt som undras. Trevlig helg Fabio |
|
|
Oh, Bostongrön med "beige" skinn, mums!!! =) Dessutom helrätt mods och till synes i mkt bra skick. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Trist med bussratten, men den går ju byta. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Handlaren är seriös också enligt en kompis som köpt en 335 av dem. ------- //Lövet |
|
|
Jepp...hittar du en finare så köp den! :) Det är min gamla skönhet! Saknas förvisso lite grejor på den sen jag sålde den. Bilen är helrätt och lika så handlaren. Hör av dig om du är spekulant så svarar jag på alla frågor! Finns lite bättre bilder på den i mitt galleri! Mvh Björn In God we trust, All others pay cash/// |
|
| Fronten verkar ombyggd till face lift... Inte original med andra ord om köparen nu är strikt på den punkten. | |
|
Nix! Fronten är original! Faceliften kom under 1996. Och så även på denna! Kom på 97:orna i Sverige men under 96 i Tyskland. Bilen är en tidig import från Tyskland. Kom till Sverige Februari 1997 vid ca 800 mil. In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Bilen levererades förvisso med orange blinkers från fabrik! Jag har bytt till vita runtom. In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Björn; Skämtar du? Din gamla jättefina kärra är byggd okt-95 och är en av de allra första M3 3,2:orna (36:e chassinumret). Byttet av grill skedde 9/96 vilket etk visar Länk Länk Mvh Stephan |
|
|
Där ser man! Den info jag har fått är levererad av BMW själv. Då har BMW levererat fel info till mig. Då säger vi så här jag har inte uppdaterat fronten iaf ;) Då har någon uppdaterat mellan 1996 och 2001 då jag köpte bilen. In God we trust, All others pay cash/// |
|
| Framskärmarna är pre face lift och fronten är face lift, så nåt är det som inte stämmer... Sen är det pre face lift ratten invändigt så det bör vara fronten som är "fel". Men det spelar ju kanske mindre roll om köparen inte är så petig. | |
| Härlig färg-kombo! Ser välvårdad ut helt klart. Gällande "facelift" så är det väl (?) bara frontplåten+njurarna som skiljer? Framskärmarna är likadana men med den skillnaden att sidoblinkersen är mindre (detta kräver kanske ett annat mindre urtag i skärmen???). Den här har oxå en härlig färg-kombo: Länk (Individual "Orientblau" med Individual "Sandbeige" skinn med utökad omfattning) | |
|
Länk Länk |
|
|
Kan sakna den bilen mellan varven. Den var helrätt när jag sålde den med stol, bälte, ratt mm! Kanske läge att köpa tillbaka =) In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Tack för inläggen kring bilen :) "When i get high, i get high on speed" |
|
| Ny här. CLJ724 har varit krockad i Sverige Länsförsäkringar ersatte delar av skadan. Rigo bilförsäljning skulle ersätta den fusklagade skadan från Tyskland. Rigo Bilförsäljning,gick i konkurs.Ägaren vid den tiden skulle då betala räkningen. Blev osynlig. Skadeverkstaden blev blåst.Ägaren fick en bil som var i mycket bättre skick,efter skadan. Foto på skadorna finns.Man glömmer inte en bil med den färgen o inredning.Där var personlig reg skylt då ,men på fotona syns reg nr i höger sidoruta bak. | |
|
Tack för den viktiga infon Anderso1963 ! Vet du vilket år detta var ? "When i get high, i get high on speed" |
|
| Fusklagad i Tyskland? Menar du att den krockades redan innan februari 1997? O sedan krockades den ännu en gång varvid "fusklagningen" upptäcktes? Sen skall vi komma ihåg: det är skillnad på krock och krock. En mindre "fender-bender" där frontplåten byts ut till en facelift är ju inget att hänga upp sig på. Det är först när man börjar prata riktbänk o liknande som det blir riktigt "spännande"... | |
|
Tack för den viktiga infon Anderso1963 ! Vet du vilket år detta var ? "When i get high, i get high on speed" |
|
|
Sorry för dubbelt inlägg... Men vad var det för typ av skada det rörde sig om ? För är det nåt mindre som Dawwe säger så är det av mindre betydelse. "When i get high, i get high on speed" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.