AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.302

Går det verkligen att få fram färddator om man inte har BC knapp?

Det var en tråd här om att man kunde få fram färddator även fast man inte har den som extrautrustning. Jag var på Bmw ock frågade. Dem trodde inte det. Någon mer än Daniel här på forumet som vet? Skulle nämligen vara kul om jag kunde få fram det.på min e38.
Länk
Ursäkta mitt tjat Daniel. Men jag har nu gjort som på you tube-klippet. Men sista knapptryckningen på vän knapp så kommer inte den där uppräkningen upp. Vad gör jag för fel?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.