AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.501

Erbjudande 320i Business Advantage Edition

Bj
186
Bjornagain
Audi A3 gtron
Erbjudandet finns under BMW tjäntebil.

BMW 3-serie Sedan Business Advantage Edition har följande extrautrustning: Alarm, Genomlastningssystem med fällbara ryggstöd bak, Förvaringspaket, PDC bak, Regnsensor, Xenonstrålkastare, Farthållare, Belysningspaket, Bluetoothförberedelse Business samt USB-anslutning, Valfri Line: Sport Line, Modern Line eller Luxury Line.

Rekommenderat cirkapris: 352.600 kr
Erbjudande: 285.600 kr

67000 i rabatt.

Jag ska byta(beställa) min nuvarande personalbil inom två månader. Jag tycker ovanstående erbjudande är alldeles fenomenalt. Vi har på banken jag jobbar på avtalsrabatt på 11% på bmw, vilket är bra men detta är ju sjukt mycket bättre, 19%.

Visst är det ett bra erbjudande?

Jag skulel dock lägga på några saker, HK ljud, backkamera och lite till. Räknar med att hamna runt 300-310'.

Hade ställt in mig på att byta min Golf mot en ny Golf GT 140, men nu vet jag inte längre. Visst, det går inte att jämföra bilarna, i golfen kan jag plocka på alla tillbehör som finns och ändå hamna under BMW:n

Men, en ny 3-serie, ouch, tanken svindlar och det suger till i magen av lycka :)
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Väldigt fin bil till ett bra pris! Jag hade valt BMW'n alla dagar i veckan. Även fast Golfen också är ny, känns det mer som et facelift av den förra Golfen.

Funderat på diesel?
Bj
186
Bjornagain
Audi A3 gtron
Inte alls funderat på diesel. Jag kör inte alls i tjänsten och mina personalbilar(detta blir min femte) går inte längre än ca 5000 mil på tre år.

Har kört nya Golfen och det känns inte alls som en facelift av MK6. Tycker det är stor skillnad mellan sexan och sjuan.

Jag ska skicka ett mail till vår kontak på BMW och se vad slutpriset kan bli. Spännande.
Visa användare
883
Vitoco
G61 530e RWD M-Sport Oxide Grey med 99% "allting på"
----------------------
Tidigare:
E90 320i M-Sport TiAg 08-12
F31 328iA+ M-Sport 12-22
G08 iX3 Charged Plus Carbon Black 22-24
Varför ens fundera på dieseln, när denna bensinare finns? Kvickare, varvilligare, roligare, tystare, kvickare och roligare. Sa jag roligare?
32
48
328e36cab
M3 Coupé -97
X5 4.4i -02
535i Sedan -88
Kan rekommendera att du väljer sport line för att få sportstolarna på köpet (om du inte tillhör den lilla skara som inte passar i en skålad stol ;) ).

Dessutom skulle jag prioritera uppgradering till PDC fram innan jag plocka på en backkamera.

Glöm inte metalliclack om du inte kan tänka dig en vit bil. (Solidsvarta är värdelöst och rekommenderar den inte till någon! "Repig från fabrik" som säljarna brukar skoja till det när kunden undrar varför hans nya bil redan är repig).

Finns det lite utrymme kvar i budgeten kan jag även rekommendera svankstöd, rattvärme & fällbara bakre nackstöd.
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Jag kör privatbil eftersom jag inte får in den utrustning jag vill ha inom 8 basbelopp som är max för våra förmånsbilar. Men jag funderar nu på att ta ut en 320D när man kan få in vettig grundutrustning samt både sportpaket och skinnklädslel inom den gränsen.

**BMW-ägare i 32 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980**
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.