|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Var iväg till garaget idag och startade upp skönheten :) tog sedan ur batteriet för att sätta det på laddning och tänkte mig inte för.. stängde bagageluckan.. Nån vänlig själ som har gjort samma sak??? Hur får man upp den när bilen är strömlös??? tacksam för hjälp :) | |
|
Hej! Stoppa i nyckeln i låset på luckan och vrid! :-) Svårare än så är det ej! (Gjorde samma sak jag, stod och svor tills ja kom på den smarta idén att pröva nyckeln) :-) Mvh M |
|
|
nu har jag inte tittat så noga men jag har inte sett ett nyckelhål nånstans.. vart sitter det isf..? |
|
|
Det sitter till höger på bagageluckan innan backljuset, du har nog inte kikat så noga :-) för det syns! :-) Mvh M |
|
|
där sitter det en rund plåtbit med en sol eller nå liknande på... kanske finns under den då, ska kika i morgon om den går att ta bort :) |
|
|
Ska väl gå att sätta boosterpack/startkablar på polerna under motorhuven för att ge bilen ström från de hållet så man kan öppna luckan om du nu inte hittar ett nyckelvred. Lycka till! |
|
|
hur konstigt det än må låta så fanns där inget inget nyckelhål :/ Men anslutningar för startkablar under huven fanns det :) tackar :) |
|
|
Inte? Kan du knäppa en bild? :-) Hur som helst, kanon att det löste sig :-) Mvh |
|
| Jag har också ett nyckelhål, underligt att din skulle vara utan :) | |
| Kan det vara bytt lucka och någon var lat eller inte ville ha låset kvar? | |
| Öppna motorhuven koppla en startkabel/batteriladdare på den röda + kopplingen som sitter under ett litet svart lock i motorrummet. Lås upp bilen med fjärren! | |
| Det var visst redan löst, läste inte svaren.. :) | |
|
har tyvärr inte hunnit knäppt nån bild :( ska se till att få det gjort i helgen... nästa fråga blir då: hur får jag in bilden här? |
|
| lägg upp bilden här och länka? Länk | |
|
Haft fullt upp så har inte hunnit ta något kort men här kommer det nu iaf :) Länk |
|
|
Tackar för bilden! :-) Är det en bricka ngn satt över nyckelhålet/vredet? Tror inte det där är org :-D Mvh |
|
| skulle tippa på inbrott el inbrottsförsök tidigare innan min ägo... därav "täckbrickan" där låset satt... | |
| Hehe jag gjorde samma sak, och nyckeln till skuffen funkade inte heller, var bara att gå in via baksätet och koppla in batterier...Ibland har det sina fördelar att vara kort i rocken :p | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.