|
|
|
|---|---|
| bmw auxiliary audio input kit | |
|
Hej, Kom åt fel knapp... Men frågan är den som lyder i rubriken. Någon som vet var aux-kitet går att få tag i Sverige? Jag har hittat på getbmwparts.com men dem skickar inte utanför USA. |
|
| Hos din närmsta BMW återförsäljare? | |
| Menar du bara själva aux-kabeln med en 3,5mm kontakt på så har de denna på BRL. | |
|
Schmiedmann: Länk BMW: Produktnummer 65-12-0-153-502 kostar 690:- minus ev rabatt (kollade i tisdags) |
|
| BRL har en för 249:- | |
| Richy Rich, Länk? | |
|
Denna? Länk |
|
| tänkte iaf. sätta en blåtands sändare på den så jag klarar mig utan de extra plastbitarna :) | |
|
Japp. Det var den jag köpte. |
|
| Var du tvungen att koda om något i radion eller kom AUX automatiskt upp som ett val efter? | |
|
köpte mig en HK BTA-10 idag funkar klockrent mot förstärkaren hemma. längtar till att få prova den i bilen .... var är VÅREN!!!!? Länk |
|
| Om man har original navigatorn/stereon i bilen, finns det någon liknande kabel för de systemen också? | |
|
Någon som kan verifiera att denna funkar i min bil? Länk Följande "options" i området... Z4: VIN long WBABT51040LR81215 Prod. date 2003-01-09 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 640 CAR TELEPHONE PREPARATION 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL |
|
|
Denna installationsanvisning är bra att gå efter. Länk Om det är så att du redan har en liten kontakt med kablar i nederst till höger i det stora kontaktstycket bak på radion, då får du lossa kablarna i BRL-kontakten och föra över dessa till denna lilla kontakten bak på radion. Färgkodningen på kablarna kanske inte stämmer med BRL:s kit men det kanske följer med en anvisning. Har du tur är det tomt i kontaktstycket, längst ner till höger, då är det bara att plugga i och köra igång. Obs! Jag kan inte garantera att BRL:s kit är kompatibelt. Richy Rich kanske kan bekräfta? |
|
| köper ett kit, passar det inte så är det till salu under våren ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.