|
|
|
|---|---|
|
Jag har varit sugen länge på en 850 Csi men har inte riktigt kommit till skott och vet inte om det kommer att hända nu heller men känner att jag iaf kommer närmare och närmare. Efter att varit runt på div olika E31 forum så har jag en ganska hygglig bild av vad man ger sig in på. Så jag undrar om det är någon här på forumet som har tittat på denna 850 Csi Länk Eftersom jag haft ögonen öppna har jag noterat att den varit till salu ett längre tag nu med kortare avbrott. /Pane | |
|
Hej där, Det är nog en rätt fin bil, tyvärr verkar han ju inte sjukt intresserad av att sälja den. Bilderna är ju sura och suddiga och bilen ser allmänt tråkig ut. Dock är det nog så att det är sådana bilar man ska köpa - hur många spekulanter tror du han har fått på den där annonsen? Inga! Regel nr 1 när man ska sälja något är att göra försäljningsobjektet intressant. Hur intressant är det med några suddiga bilder och bara en massa snack "Ja men då är det ingen CSI"? Inte särskilt - och man får inga spekulanter på en fjant-annons=Inga spekulanter. -> Förhandlingsläge! Om du är intresserad av en CSI, ring honom och boka upp att åka och titta på bilen. Lycka till. |
|
| den försvann idag på eftermiddagen. jag satt och kollade på den på förmiddagen...nu är den borta. | |
|
Hoppas att nya ägaren blir nöjd och bevarar bilen i gott skick! /Pane |
|
|
Hur mycket begärde han? Årsmodel o miltal? Kör så det ryker |
|
|
Bilen hamnade i Rättivk hos ny lycklig ägare. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.