|
|
|
|---|---|
|
Vill ha fetare bil men samtidigt behålla några delar av min (inte alls) feta plånbok... Har ögonlock hittils ;) vad mer ? Vill inte ha tonade rutor och en turkraggarbil... ;) Christian | |
|
Sänkning |
|
| Sänkning,fälgar...ev spolier å vinge i andra hand..! | |
|
Silvertejp är rejsigt =) Länk |
|
|
sänkningen är orginal ..så den är redan gjort ;) ..Fälgar är INTE billigt...jag snackar under 1000 lappen.. Christian |
|
|
Silvertejp är rejsigt...men dyrt ;) Länk Söker Hardtop !! |
|
|
Silvertejp är rejsigt...men dyrt ;) Länk Söker Hardtop !! |
|
|
Den va ju jattefin! Behall den som den ar, helst utan ogonlock.. Finns inte sa manga stilrena E30 kvar. Mr C |
|
|
tack tack..köper lite smågrejjer till den..har inget annat att göra... Men tack !den är heeelt orginal..inte så många som är det tror jag.. Länk Söker Hardtop !! |
|
| Den ska du inte göra något med! den är verkligen skitsnygg som den är! | |
|
man tackar... Får man se era monster då ? ICQ kanske ? Länk Söker Hardtop !! |
|
|
Min orginalare: Länk Mr C |
|
calon |
Ett fetare slutrör kanske?rätt så billigt och snyggt. |
|
Min har lite styling. Länk Byter den mot en E30 M3 om någon vill!! Bengan BMW,vad annars? |
|
|
Mr C: Riktigt nice!!! En sådan vinge letar jag efter... Bengan: Lite styling ?? .. Kul med ironi alltid ;) Länk Söker Hardtop !! |
|
|
ChristianF. Det är en kille som säljer en 325 Cab -87 på börsen. Cabben är röd,och kom in idag. (torsdag) Han har en hardtopp,killen säljer bilen utan eller med hardtopp. Maila o fråga om du får köpa bara hardtoppen. Hoppas att du hittar en . M.V.H Magnus (bengan) BMW,vad annars? |
|
|
Bugar och bockar...har mailat ! Länk Söker Hardtop !! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.