|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har kollat på aux till min e39a men vet inte vilken som är bra till ett bra pris? Så undrar om någon kan hjälpa mig vilken som är bra av dessa här eller om ni har någon annan bra, länka isåfall. Vilken skulle ni säga är bra av dessa ni får gärna länka egna... har iallafall en 10 polig kontakt där bak. Länk Länk Mvh Ludwig | |
| Jag har den övre varianten i min e39 och det funkar perfekt. | |
|
tack för svar! men undrar hur det fungerar med den vita var man har den och vart har du aux-sladden ? |
|
| Den lilla boxen får plats bakom MID. Jag köpte en extra kabel för 50 SEK som går från den lilla ut i kupén med en 3,5 mm plugg att koppla till telefonen. Den som följde med var lite kort. | |
|
Jag hade den övre innan jag skaffade iphoneintegrering istället (i dosan jag har nu finns båda iphone och aux) som kostade 650kr vilket det absolut var värt! Inkopplingen tar knappt 15 min + dragning av aux-uttaget under armstödet och iphonesladden byggde jag en docka till i askkoppen i mitten! Bor du i närrheten av helsingborg eller lund kan jag hjälpa dig annars svarar jag gärna på frågor. Bilder på det hela finns här: Länk Mvh jonathan |
|
|
Tack för era svar! :) Det företaget jag länkat denna Länk är det bra och köpa ifrån? aldrig handlat från ebay innan... och om jag vill ha en sån som du köpte för 650 kan du länka en sådan så är du snäll ? :) Bor i Ängelholm men tror jag klurar ut det själv annars skickar jag dig ett pm här eller på garaget! mvh |
|
| Jag handlade min aux-lösning från just det företaget och det var inga konstigheter. | |
|
Hej igen! tack för svar Fredrik ska fundera på o köpa den:) Jonathan var köpte du den aux apparaten för 650 ? Kan du länka den ? :) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.