|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
berg35: Bara ett konstaterande:) MVH Hasso |
|
ok =) mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
|
Min förra 523i -99 var vermontgrön med ljusgult läder och svart trä. (finns i galleriet) Fanstastisk fin kombination! //Marin |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! håller med föregående talare. en välpolerad oxfordgrön lack är supersnygg, varierar i olika färger och har ett snyggt "djup". en ovårdad smårepig oxfordgrön ser heldassig ut. har själv en oxfordgrön 528 touring med sandbeige läderinredning, ädelträ och lite mörkare beige ovansida på instrumentbrädan/dörrsidorna. vansinnigt snyggt! de enda kombinationerna som är snyggare är silver/svart skinn eller lemansblå med svart/silverstone läder. Mvh Johan |
|
kilen: När jag köpte min lagungröna 325:a så stod tjejen bredvid och ojade sig över vilken ful färg det var. Idag tycker hon att färgen är grymt snygg, det tog mao bara lite längre tid för henne att upptäcka vad jag såg direkt :) Så köp du en grön bil så ska du se att även hon blir nöjd så småningom. www.malte-racing.com |
|
Maria Mårdh |
Hej! Kul att så många av er gillar färgkombinationen för den är faktiskt oslagbar! Men som sagt, allra minsta smuts/damm syns väldigt väl, och det gäller att hålla bilen ren o snygg hela tiden. I mitt fall så tvättar jag min pärla varannan dag (sant), för det finns ingen härligare känsla än att få sätta sig i en blank nytvättad glänsande pärla. =) Lämnade in den hos Mr.Cap för Formula U behandling för några månader sedan när jag köpte den, och glansen förhöjdes betydligt. Jag blev så nöjd att jag kommer att lämna in "honom" varje år bara för att den utseendemässiga kvaliteten ska förhöjas och i ett förebyggande syfte. =) |
| Helsnyggt med grönt/beige. Föredrar dock själv grafitgrå/beige - suveränt! | |
|
hasso: Har inte du sambo redan? ;) roadZter |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
DannaeZ: förstår inte frågan:)) MVH Hasso |
|
hasso: Ok! Då förstår jag! :P roadZter |
|
|
Mycke snack här.... Tack för alla tips o råd... Ge mig inga råd om silver bara (svenne tror det är en skoda,volvo,ww, då) Obs det var inte sambon som klagade, har icke med min bil att göra..:-) Hon har stängt bildörren med fotsulan, undersidan på skon alltså!!!!! Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Tjena, Oxfordgrön, tja NP har ju en sådan och han har ju utan tvivel dålig smak (ni skulle se hur han går klädd), så lite varning för den färgen. ThePuc P.S. Kunde inte låta bli, han är på semester och kan inte försvara sig. Tycker färgen är helt OK faktiskt, men min favorit är mörkblå med beige läder. Har själv den där grönsakslila färgen. Går inte att välja när man köper begagnat. :-( |
|
|
Min TDS är oxfordgrön med beige inredning, även träpaneler. Mycket snyggt. Inredningen känns fortfarande modern trots att våra kära E-34or börjar bli gammla,vilket inte gör så mycket då en BMW åldras med värdighet. Nästan så man fäller en tår. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.