|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Oxfordgrönmetallic... Kan forumet hjälpa mig.. Är det snyggt? Vill oxå ha kompressor..... | |
|
tveklöst ja. Min gamla M5 touring hade det. Bör vara svart skinn och inte beige dock men om jag har smak på inredning det vet jag inte. Asken |
|
|
Jag gillar komb. Oxfordgrön/beige inredning. Hade det på min E38 förut. Är inte så mycket jobbigare att hålla ren än en svart eller grå inredning. Men om jag har smak för inredning det vet jag inte...:) M V H Pappegojan Länk |
|
|
Oxfordgrönt/beige=klockren kombination! O så syns inte dammet lika mkt... ;) *Best Man Wins* |
|
|
Håller med "BMWCoupe" att oxfordgrön exteriör matchar klockrent till en beige interiör, det är stiligt men kanske inte så sportigt... roadZter |
|
|
Jag är mycket nöjd med min Oxfordgröna bil som har svart Nappa-intriör. Mvh, Steaman |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Japp snyggt!!Klassisk. MVH Hasso |
|
Min E39:a är oxfordgrön med engelskt grön klädsel och mörk valnöt. Ditecbehandlad Jäkligt snyggt. När solen lyser i lacken är det otroligt fin färg som skiftar i nyans beroende på solljuset. Finns dock en liten nackdel som jag ser det,,minsta lilla fläck och dammkorn syns på bilen,,men så är det iofs med de flesta mörka bilar |
|
|
Löjligt fräsch färg. Speciellt om man har möjlighet att välja beigefärgat skinn. Vad är det nu du har i kikarn? En Range Rover? Robban |
|
Skiöld |
Nej,,, Är mitt svar på frågan! Men smaken är olika... ""Micke"" |
|
Åtta-ett till oxfordsgrönt...... får besked på en oxfordgrön imorgon. Om man blundar för Askens ogillande av kombination grönt beige så är det tydligen klockrent. (inte ofta man blundar för Askens råd) Saken var den att jag tittade på en grön när en röst bakom utbrast -neeej inte grön.. Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
svårt att hitta en bättre kombination |
|
Maria Mårdh |
Min Z3:a är bostongrön med beige skinn inredning och det är en supersnygg kombination, tycker jag iaf. =) |
|
En kvinna har sällan fel när det gäller färger.... Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Maria: Jag kollade in på din sida och måste säga att din bil är en riktig läckerbit. Kul att det finns tjejer som utvecklar ett gediget bilintresse. Fler borde göra som du. Mvh. Micke Olsson |
|
Richie L |
Tyvärr inte snyggt! Svart eller mörkblå om du ska ha mörka jobbiga färger som får din bil att se repig ut. Annars väljer du silver(snyggast) eller vit(som ingen gillar;) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
| Jag föredrar den lite ljusare nyansen "lagungrön". Men smaken är som baken. Min nuvarande bil är montrealblå och hopplös att hålla ren och fin. | |
|
Obs vill inte ha en bil som är "lätt att hålla ren" Bara den e' snygg ny tvättad... Vill oxå ha kompressor..... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
När det gäller Marias Z3 så är det nog tre kombinationer färg+inredning+förare som ger en oslagbar kombination:)) Mycket snygg vagn enligt de bilder jag sett. MVH Hasso |
|
hasso: Vad du smörar! =) mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
|
Min 540 E-34 touring är oxfordgrön med svart sportskinn. Jag tycker det ser bra ut. Färgen har en tendens att bli lite simmig efter några år. (smårepor) Jag har lackerat om bilen i år och när bilen är nylackat och helt blank så är det en underbar färg, nästan svart när man ser bilen vid vissa vinklar och ljusförhållanden. Jag har även lackerat mina "Träbitar" invändigt oxfordgröna.Det smälter in bra till dom svarta dörrsidorna. Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.