|
|
|
|---|---|
|
Söker en original m-front till en e82. Men hittar inget vettigt ställe. På bmw är inget alternativ då dom ska ha hiskliga summor. Har pratat med sales after i Tyskland, men dom säljer bara hela m-paketet. En sökning hos schmeidmann med original art.nummer vill dom ha 9100:- för denna front vilket är väl saftigt om man jämför med sales after som vill ha 849 euro för hela paketet. Behöver inte vara original, finns det någon vettig kopia går det också bra. Performance fronten är inte ett alternativ. | |
| Inte någon som eftermonterat här?? | |
| Kanske går att hitta på ebay Länk Länk | |
|
Den första har jag varit i kontakt med men tydligen har han bara bakre kofångaren kvar..? Den svarta har jag inte sett tidigare. Klart värt att kollas upp. Så länge det inte är några sprickor är de klart intressant. Den tråkiga biten med att eftermontera en m-front är att delarna som behövs exkl lack nästan kostar 6000:- |
|
| Okej, här var även en som hade flera Länk Länk | |
|
Hos Schmiedmann är BMW Performance stötfångare (34-40-2-153-753) kännbart billigare än standard M Sport. Bra alternativ? Johan Eriksson |
|
|
Jag vill egentligen ha en iCarbon-style frontläpp i kolfiber till min M-front och tycker att en komplett front är för dyr och krånglig, men jag kan nog tänka mig att byta min mot en Performance-front. Johan Eriksson |
|
| Kan någon insatt lägga in en bild på Performance respektive M-paket? | |
|
Performance fronten är helt okej, men tycker den är något för rund på något sätt för min smak. Föredrar faktiskt m-fronten. Dock är ett komplett paket med front,delar och lack aningen dyrt till sett vad man verkligen får. Bestämmer du dig för att byta kan jag ta över din m-front :-) Performance front Länk M-sport front Länk |
|
|
Varför BMW Performance till 1-serie blev en komplett utbytesfront istället för en enkel läpp begriper jag inte. Den perfekta lösningen hade varit en läpp som får M-sport helt rak i nederkant, från sida till sida, utan att bygga ner den djupare. Vi får väl se vad jag kommer över, om vi kan hitta en deal. ;) Johan Eriksson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.