|
|
|
|---|---|
|
Beställde olja från levoil men var så pass korkad att jag lyckades välja fel betalningsalternativ. Fick ett mail med betalningsanvisningar att betala in på kontot, men det fattas uppgifter för att jag ska kunna göra betalningen. Har nu mailat dem flera ggr utan att få svar. Någon som haft kontakt med dem i samband med köp?(hittar inget telenr) Lär ju inte få någon olja utan att ha betalat in men vågar ju inte heller beställa mer =) | |
|
Jag gjorde samma grej första gången jag beställde. Sket i den gamla ordern, lade en ny och betalade med PayPal och allt var frid och fröjd. |
|
|
Så de hörde aldrig av sig om den första ordern? eller kontaktade du dem aldrig? Vad är leveranstiden förresten?? jag flyttar nästa vecka och vill inte att oljan ska hamna 100 mil bort =) |
|
|
Nä varken jag eller dom hörde av oss om den första ordern. Vill minnas att det tog ca en vecka att få hem grejerna. |
|
|
La precis en order på levoil.de 25 liter totalt , 15 liter magnatec 5w-40 till grannen , själv tog jag 12 liter ( 12st en liters .... Fanns inga 4 eller 5 liters på hemsidan ??? ) Castrol edge fst 0w-30 . Betalade med paypal . Aldrig köpt på levoil innan .... Men flera gånger på mapodo.de , och det har Funkat kanon ! Jävlar !! Kom på nu !!! 3*5 liter plus 12 liter edge blir ju 27 liter !!!!! Aj aj .... |
|
|
La precis en order på levoil.de 25 liter totalt , 15 liter magnatec 5w-40 till grannen , själv tog jag 12 liter ( 12st en liters .... Fanns inga 4 eller 5 liters på hemsidan ??? ) Castrol edge fst 0w-30 . Betalade med paypal . Aldrig köpt på levoil innan .... Men flera gånger på mapodo.de , och det har Funkat kanon ! Jävlar !! Kom på nu !!! 3*5 liter plus 12 liter edge blir ju 27 liter !!!!! Aj aj .... |
|
|
|
|
mailade till dem på eftermiddagen jag lade ordern , att det råkat bli 27 liter istället för " BIS 25 liters " skrev med ordernummer och allt , och bad om ursäkt att jag inte läst ordentligt . svar lite senare samma dag : All okay . beställde torsdag vid lunch , betalade med paypal , tisdag förmddag stod det utanför ytterdörren ! 5 av 5 stjärnor !! |
|
|
Tack för tipset! Kollade upp vad 4x5 liter Castrol 5-40 skulle kosta med DHL till mig: 880:- ca. (104€) Bilen tar 4L/byte = 5 byten. 170:- per byte för finolja är ju ruggigt prisvärt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.