|
|
|
|---|---|
|
Hallå där i lingon skogen. Jag tänkte höra om det är någon som har köpt fälgar från www.molway.com och om de har bra lev. tider, bra service m.m. Tacksam för svar. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tips:Använd sökfunktionen och knappa in molway så har du massor med inlägg. MVH Hasso |
| OK. Tack så mycket. | |
|
Jag har handlat en uppsättning med 17" Lenso SHU med F1 däck gick på 11 000:- tror jag de bjuder på frakten när man köper fälg och däck av dom tror jag... servicen och lev tider är däremot inget vidare men de har jävligt bra priser och ovanliga fälgar.. =) Väntade ca 1 månad på ett par centrum kåper jag beställde men de kom aldrig så jag sket i det... ----------------------------- "Second place is the first loser" /// Mvh Laurin |
|
|
hmm har bara handlat direkt från dem. en uppsättning khumo 712 däck 18". som de la på bilen etc. har inget att klaa på.. men det e ju förståss skilnad om man skall ha det skickat till sig... |
|
| Ja, det är juy lite skillnad. Men alla tips är bra tips (för det mesta) :). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.