|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har en svensk instruktionsbok att sälja till mig? BMW Handlaren säger hela tiden att den är restnoterad när jag försöker beställa en ny! maila: petersepost@telia.com Peter | |
|
Vad är det för tokig handlare? Klart dom finns! Prova och ring en annan handlare. Jag hade samma problem en gång: Jag ringde Karlsson Bil i Örebro, en sur otrevlig gubbe påstod att det inte fanns längre. Började dessutom krångla och skulle ha chassinummer, regnummer mm. (han har förmodligen jobbat på Stasi tidigare) oxå trodde han väl att jag satt hemma och samlade på instruktionsböcker. (som om det nu skulle va förbjudet) Tröttnade på surgubben och ringde till Novation i Uppsala, fick en nytryckt, svensk bok i brevlådan på två dagar. det kallar jag service! Gissa vem som får serva min bil när det blir dax? Ha! zaharald |
|
|
Ja sura kan dom vara, beror väl på att bilen är importerad! Vad dom inte tänker på är att man köper deras reservdelar samt att man vid nästa bilbyte kanske köper på deras firma! Men dåligt mottagande = no deal! Peter |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
01 45 9 788 665, kostar drygt 100 kr. Ring någon annan BMW handlare och beställ. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.