|
|
|
|---|---|
|
Tycker att rubriken talar sitt tydliga språk... : ) Vad åker ni andra med och vad kostar de olika alternativen. /Jonas | |
flimbo |
Jag kör med efter katten Khöler avgas ring honom tror att han har något kvar 0346-31049 Byt till Goodyear du med |
Peter |
som vanligt rekommenderar jag Ferrita ring dom.. 0221-18070 ..jag har ett 3tums system på G till min m3a och har kört med ferrita system i stort sett på alla mina bmw's... |
| Kör med raka rör istället för katalysator och ett supersprint längst bak. Är rätt så skön sång i den med den kombinationen.. | |
|
Inte Simons iaf... /Manray/ |
|
| Neh, som jag tror jag skrivit på alla trådar om avgassystem. Simons systemen kan börja skrammla och rassla efter ett tag. Det är inte så kul när man kommer med sin fina BMW. Kanske är OK på en volvo 240 :). | |
Lasseman3 |
Peter, Har Ferrita färdiga system till M3 E30 eller måste man dit och skräddarsy? PS. Blev det bra med lyktorna? DS. /Lasse |
Peter |
Lasseman: tjenare! ja det blev klockrent med lyktglasen!.. är helnöjd med dom! Ferrita listar inte m3e30 ibland originalsystem, så det blir väl att skräddarsy.. om nu inte 325 e30 systemet (för de med kat) passar(!?), själv ska min m3a få ett enkelrör på 3tum från grenrör och bakåt med två st ljuddämpare och ett lite större utblås.. priset då lär väl landa på ca 5000kr (utan kat) mvh Peter |
E30Mpower |
Jonas: Klart du ska välja Ferita! Har du mappat ännu? Mvh Fredrik Kolla på Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.