|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Kollar egentligen efter en Alpina eller M bil men hittade den här. Är det någon som vet något om bilen? Länk | |
| Ganska trogen Autopoweranvändare som äger/säljer. Det lilla jag vet så verkar han seriös och bilen ska vara välskött i hand ägo enligt honom själv och en annan jg pratat med. | |
| Instämmer med johmei. Jag känner ägaren och har även kört bilen, den är i fint skick. Du kommer få svar på alla dina funderingar och frågor med bravur. | |
| Köper du så är du välkommen in i 335 familjen.. Hehe | |
|
Japp, det är min bil :) Jag svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha. Det går bra att fråga antingen här, eller via mail/telefon. ------- Min bil suger inte... |
|
|
Jag har träffat Håkan (simon76) och kan verifiera att han är entusiast :-) Gällande bilen så åker den ifrån det mesta ute på gata inkl M3 och alpina kärror. Runt en bana däremot så blir en M3 vassare. /DJ |
|
|
Snygg bil! En OT fråga till Simon, kan man öppna/tilta båda rutorna på panoramataket i E91? Har för mig att jag sett det i nåt klipp nångång, på F31 är det dock bara den främre som överhuvudtaget rör på sig... |
|
|
Tack! Hmm, nu blev jag osäker.. Hade nästan glömt att jag har panoramatak.. Jag har för mig att båda går att tilta, men att bara den främsta går att öppna helt. Den åker in under den bakre. Är nästan helt säker på detta. :-) ------- Min bil suger inte... |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Båda går att tilta på E91. |
| Där ser man, fan antingen har jag missat nåt eller så funkar det inte på F31an. När jag trycker på knappen, uppåt, så tiltas främre rutan, hur gör ni när ni tiltar den andra? | |
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Båda tiltas samtidigt med samma knapptryckning på E91 |
| D'oh... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.