AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
847

Vad tror ni om detta pris på bbs ch?

Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Då jag är ute efter ett sätt 19 tummare kollade jag runt idag och hittade vad jag tror vara ett bra pris på BBS CH (challenge) 19X8,5 med 235/35 Pirelli Pzero asimmetrico rosso runt om. Pris 2516€ ca 23400kr Vad säger ni?

//Robban
BMW CS #4729
www.robertgustavson.com
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Låter billigt tycker jag.

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Mvh
Anders S.
Visa användare
364
bug
Passat GTE -16
BMW 530xd -07
Seat Leon Cupra
SKojar du eller?

Det verkar döö billigt!
Det är inte i Sverige va?

Bug
-Schnitzerbumse med lite extra flås-
Länk
Låter som ett kanonpris, du borde ju även få en bra slant för dina 18"-are så det är väl bara att slå till.

www.malte-racing.com
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Jag misstänkte att det var bra. Det är i Belgien där jag bor hos en firma där jag köpt lite däck och fälg förr, dock så har jag inte några rabatter. Ska nog sätta ut mina fälgar till hösten. Men är det någon som är sugen redan nu så är ni välkomna med bud. Det är schnitzer typ 3 18 tum med designelement och michelin pilot sport däck som gått ca 1400mil. Fälgarna är inte perfekt skick men bra=några få trottoarskrapningar men själklart inte från mig utan förre ägararen:)

//Robban
BMW CS #4729
www.robertgustavson.com
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Vet inte om du nöjer dej med kopior, Lenso har ju en kopia på just den fälgen, dock är jag inte 100% om den finns i 19 ännu. 17 och 18 finns iallafall.
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Jörgen, har du någon länk till deras hemsida?
Abbe:
Länk

www.malte-racing.com
-> Robgus

Bra pris! I Sverige kostar fälgarna (19") 3895:- exkl. vilket innebär 19475:- för fyra (OCL Brorssons). Utan däck.... Köp o var glad!
Justice
Robgus: Hur mkt för fälgarna & sulorna?

And justice for all...
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
19.475:- för fyra fälgar enligt OCL/Brorssons prislista ja, men är det någon som betalar listpris vare sig det gäller däck eller fälg? Återförsäljare av däck och fälg har kraftiga rabatter och väljer själva sitt påslag vilket betyder att priset till konsument sällan hamnar i nivå med grossistens listpris. Själv har jag hittat en "gummigubbe" som säljer däck och fälgar till mig för långt under angivna listpriser...

roadZter
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Justice:
Du har mail!

//Robban
BMW CS #4729
www.robertgustavson.com
Det är stor skillnad på priser mellan olika länder när det gäller fälgar och andra biltillbehör. Jag köpte fälgar och däck i Tyskland till hushållets andra bil. Listpriset i Sverige är 4160:-/st för fälgarna (Zender Siena). Ett stycke passande Continental SportContact kostar cirka 1800:- i Sverige. Summa cirka 24000:-. I Tyskland kostade det 16000:-! Inget svårt val direkt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.