|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en e65 745ia -02. Vad ska man tänka på rent allmänt? Fällor? Sen vill ja kunna koppla in iPhone på nått sätt och spela musik via den. Finns det nån modell med nån utrustning som fixade det på nått sätt eller måste man modda det efteråt? | |
| Främst att tänka på när man letar E65 är att det finns extremt många fuskade. Skulle gissa, utan att ha något egentligt underlag, att det är den mest skruvade BMW'n i Sverige, procentuellt sett. | |
|
Vad baserar du det på? Vill man tjäna pengar tar man in 3 och 5-seriebilar med dieselmotorer och mätarfifflar. Finns inte alls samma motiv att mätarfiffla en 745a. Jag skulle gissa att du är helt ute och cyklar. |
|
| Empiriska studier under 2006 och 2007 när jag själv letade E65. Under de åren som många E65 togs in var dieselmarknaden rätt död i Sverige, eller hur? Då var importmarknaden mest välspecade lyxbilar. | |
| Men om man återgår till att koppla in iPhone eller annan extern källa. Någon som är lättare att fixa det med eller är det samma med alla? | |
|
Tror det var från -06 eller -07 som E65 fick möjlighet att pair:a bluetooth mobiler som t.ex. iPhone. Fast för bara musikuppselning så funkar det att installera BMWs egna iPod-interface på en facelift-bil från -05 och framåt. |
|
|
Ok, tack Hamilton Då blir det att montera en Dension Gateway 500 i så fall då gissar jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.