|
|
|
|---|---|
|
Tjena, har eventuellt en E61 520d -10 på gång och hade tänkt köpa mig ett par sjyssta fälgar till den nu när sommaren är på väg och allt. Vet inte exakt vad jag vill ha dock men hittade ett par riktigt sjyssta men dom kostar väll skjortan och halva armen antar jag Länk Men lite tips o bilder vore kanon 19" är jag mest inne på men kommer de se för litet ut? ¨ MVH! | |
|
Länk ^ Här har du en sida som jag tycker personligen är jätte bra. Beställde mina fälgar där och sparade ca 2500 jämte mot att köpa samma fälg i Sverige inklusive frakt. De har hyffsat bra urval. Väljer du 19" så får du ännu mer utbud än de jag länkade (19" and wider rim rear). |
|
| Tackar! | |
|
Dom modellen av ac schnitzer kostar dig en armani kostym st ;-) tyvärr väldigt dyra men fantastiskt snygga. Har ett en uppsättning av dom du visar som vinterfälgar till min X5a. Www.garaget.org/855RR Mvh |
|
| Mina är absolut inte äkta ska tilläggas ;) | |
| Vart köpte du dom då? | |
|
Hej hej Jag fick faktiskt med dom när jag köpte bilen, har även själv letat efter vart dom sälj en helt utan framgång tyvärr. Mvh |
|
| Ofan, surt, inget märke eller modellnamn heller då? MVH | |
|
Nej men jag kollade inte inuti fälgarna innan dom monterades heller. Kan kan absolut göra det när det blir dax för sommar sulorna. Då får gärna påminna mig igen ifall jag råkar glömma ;-) Mvh |
|
|
Snyggaste original fälgen till E60 är 172M tycker jag Länk /Anders |
|
| Ja tack ta gärna en titt i dom! Tack för tipset Anders. | |
| Länk dem ska beställas i veckan, passar otroligt bra på e60 tycker jag. där har du även mer tips på fälgar, dessutom till ett bra pris =) | |
|
will-i-am: Riktigt nice! Hoppas det kommer bilder sen med ;) Coffan_: Blir montering av mina 22" imorgon så ska kolla i vinter fälgarna om jag kan få fram nåt. ;) Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
Ja funderar lite på dom oxå will-i-am. Tack för tipset! Steroid_x6_4.8is Vore kanon fint om du vill kika där o se om du får fram något! :) |
|
|
Hejsan. Har just fått mina 20" LM från BM-autosport..... Bra pris,support om köpet,samt bra info om fälgarnas "resväg" till mig. Med vänlig hälsning Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.