|
|
|
|---|---|
|
Satt och blädrade runt lite i galleriet och hittade denna häftiga pryl. grymmare bil får man leta efter. Började då fundera över hur många konstiga/annorlunda/ovanliga bilar som finns här bland läsarna på forumet. Vad säger ni, har ni några annorlunda bilar? mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... | |
|
Länk Glömde visst länken...... mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
|
storyn bakom är inte så dum den heller.. /Kristian |
|
Skiöld |
ALPINA är en speciel bil, alla modeller!! De är som M-bilarna. Underbara |
|
klart att man har en annorlunda bil, fast jag har två!=) kommer länkar nedan... Den ena är ovanligare än den andra! *ler* Länk Länk |
|
|
tyvärr kan jag inte så mycket om dess historia. Farsan till en av oss i bmwcs köpte tydligen denna på 80 talet, bilen gjordes tydligen vid för över 30.00 Svårlaget ful, faktiskt så ful att den är häftig! Länk Hade varit skoj om railan berättade lite mer om den www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
pcdoktor, hehe, ja den såg vi i knutstopr, och ack så ful den var. Själv kan jag bara stoltsera med ovanlig färg på bilen, Velvet Blue på en E46. Finns ju nu att välja till Clubsporten. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.