|
|
|
|---|---|
|
Där jag bor (utanför Gbg) väntas ihållande minusgrader samt 10 centimeter snö på onsdag, vilket gör att gruset antagligen får ligga ett bra tag till på vägarna. Men någon annanstans i landet kanske sopmaskinerna redan börjat rulla? Skriv i tråden när gatorna i din del av Sverige börjar sopas (ange även väderlek) och alltså förbereds för våra sommarbilar! På så vis kan vi jämföra effektiviteten kommun för kommun... Med förhoppning om en närliggande vår... | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Idag, i Uppsala såg jag dem :) VÅR |
| Väntar otåligt på att ta ut sommarbilen, nu får det väl för &%#€#&/ bli varmt någon gång! | |
|
Ja va f..n här i Småland är det -6 och mer snö på väg enligt väderknodden. Sommarbilen får väl stå ett par veckor till. |
|
|
I Kungsbacka är dom i gång och sopar nu, äntligen BMW CS #5139 |
|
|
Såg en sopmaskin i Göteborg idag, dock var den stillastående. Den firade antagligen påsk. Förhoppningsvis kommer de igång på allvar efter helgen.. =) |
|
| Nu börjar sopmaskinerna röra på sig även i den sista Sovjeten(Oskarshamn) | |
|
Dom har börjat så smått hemma villaområdet söder om Stockholm :-) Niklas Fransosen |
|
|
Har hört ryktesvägen att någon har hört en sopmaskin men ej sett den. Hoppas ryktet är sant. Annars blir det väl i juni eller så. ///BMW - Was sonst! |
|
| Deras deadline har flyttats fram nästan 3 v till 15 maj. Dvs de har framtill 15 maj på sig att sopa rent. | |
| De håller på för fullt i Norrköping (äntligen!). | |
|
Nu har de tagit min gata söder om Gbg. Även de inre delarna av Gbg är så gott som grusfria... Nästa helg får nog Z4:an och 545:an äntligen se vårhimlen! |
|
|
Såg att dom var ut tidigare i veckan i vårt villaområde i Kävlinge kommun. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.