|
|
|
|---|---|
Ro 316 X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line Amazon 122s -66 635csi -82/83 Alpina B9 Renault Master 1 -88 |
Jag har under semestern svurit över att skräp ligger överallt på golven och skräpar. Nätet på kardantunneln är inte tillräckligt att ha soppåsar i, utan jag behöver något i hårdplast, man var ska det sitta och finns det? Är inte utrymmet under passagerarstolen tänkt för något? Mvh Rolf Black shining beauty |
|
Under passagerar-stolen ska väl en första hjälpen låda sitta.. BMWCS Nr: 4798 |
|
|
Känner igen mig, genom många års resande genom europa så har jag upptäckt att det enda som fungerar beträffande sopor, nu menar jag inte hushållsopor;-)) i bilen är en plastpåse i baksätet(golvet) och en på pass.sidan fram, det är det enda som fungerar tycker jag. När påsen är full kastas den ut genom sidorutan och sedan är problemet löst :-D.... Har provat med små soppåsehållare men de sparkar man bar i för jämnan Nä.. jag håller med dig "Rolf" finns det något vettigare att tillgå. att tillgå. NoFear <¤¤00¤¤> |
|
| SAAB V4 är modellen två stoooora skräp korgar på var sida bakom/på framhjuls huset ( man sitter ju så snett i en V4 så dom är ju inte i vägen) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.