|
|
|
|---|---|
|
Tja. Tänkte byta ut mina nuvarande stolar i min 318i E90, har nu ljus inredning och skulle vilja ha svart komplett skinn inredning. nån som vet vart man kan skaffa de till ett bra pris? BMW 4 Life | |
|
Tex?: Länk |
|
|
Jo har kollat där men tänkte om de finns billigare än 8.000 Nån annan som vet? BMW 4 Life |
|
|
För en komplett inredning i gott skick är det nog tyvärr ett rimligt pris. Är man mycket händig kan man ju köpa bara nytt skinn hos BMW och klä om men jag är tveksam omd et blir så mycket billigare, men det kostar ju inget att fråga och risken är att man inte får till det så bra. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
bytte skinnet själv på min e36 m3 cab, dock endast på passargerarstolen.. min hund hade en festlig måltid av det, när jag va inne på ÖB en snabb sväng Länk jag behövde bara ryggstödet så att säga, 550 dollar, översatt till kronor så hamnar man nog ganska rätt, tror jag gav lite över 3 tusen detta va ett par år sen, och de va en e36 o inte e46, men iallafall det jag vill komma till är att 8k för en komplett skinninrednig är billigt, oavsett bil kanske inte värt det till en 5tusen kronors bil, men helt klart ett lyft i en e46 :) |
|
| e90 mena jag givetvis :) | |
|
Ja jag funderar stark på köpa den klädseln för 8.000kr men måste kolla in dom först så dom inte är för fula i IR haha. Har även tänkt köpa nya strålkastare, Angel eyes, med spökvita ringar, nån som vet billiga såna då? Hitta ett par för 5000kr BMW 4 Life |
|
|
Kolla in grejorna irl, då kan du kanske pruta oxå? Det är ju begagnade saker vi pratar om :) Är det angeleyesringar orginal på din?? Ja har inte så stor koll på e90, men om det är de så kan du byta ut lampan till dom Dom gula tråkiga ringarna kan lysa spökvitt för runt tusen spänn isåfall : www.xenonkungen.se :) |
|
|
Tyvärr är de inte Angel original på min e90, just därför måste jag nog köp nya strålkastare helt, Polarn har Angel eyes på sin original men gula på silver bil, själv tycker jag de inte är så snyggt >< så tänkte på min svarta bil med vita eyes, tror med lampor på 32w blir as nice! BMW 4 Life |
|
|
Tyvärr tror jag att det är ett rimligt pris när du har såpass ny bil. Själv har man en E36 och där finns de bättre marknad för skinninredningar, så jag hade flyt och köpte i helgen en svart skinninredning med armstöd från en M3 E36 för 2000kr, riktigt bra pris. Hittade dessa på köp och sälj här på autopower så där kan du ju kolla om du vill :) |
|
|
Byter du inredning så kan du ju få en slant tillbaka för den inredning du plockar ur - det gör kanske affären lite smakligare - du kan ju annonsera ut och kolal intresset för din existernade inredning. Har någon en svart sportskinn E36stol fällbar förarstol med fungerande stolvärme så är jag intresserad att köpa. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.