|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är väldigt intresserad utav att köpa en bmw 3 serie e90 karossen. Men jag har märkt att det finns olika fronter. Vad jag vet så finns det två olika fronter? rätta mig om jag har fel. Det jag undrar är, finns det bilder på skillnader på de olika fronterna och från vilket år kommer den nya faceliften? Tack! | |
|
Vanlig: Länk Facelift (LCI): Länk M-sport: Länk Facelift (LCI) med M-sport: Länk Performance front: Länk Det här är dom jag vet om, men det kan finnas någon mer. Facelift kom 2009. |
|
|
Tack! Jag har hört att dynamic paketet har samma front som m-paket har. stämmer det? |
|
| I dynamic paketet har du inte fronten från m-sportpaketet. Det som ingår där är sportchassie och sportstolar som också finns i m-sport. Lite annat smått och gott ingår också i paketet. | |
| Vad för sportchassie inkluderas i dynamic paketet? finns någon bild på den och hur mycket skiljer den sen från m-paket chassit? | |
| För min E91 320dA från 2010 (LCI) som har dynamic-chassi så anges det i informationen som man får fram via BMWvin.com att bilen har "m-sport suspension". Så jag antar att fjädring/dämpare är samma, åtminstone för den årsmodellen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.