AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.331

Eftermontera Navi E61 - bra investering?

Ba
39
Bato
320 CI -02
Har svensksåld 2006 e61 med mSportpaket och Ok färg kombo (svart med beige läder) så helt omöjlig tror jag inte den är att sälja trots att e60 generellt är ganska kalla. Jag ska inte sälja bilen men någon gång ska det ju ske.

Jag har lilla skärmen utan navi, nu finns det en juste uppgradering via Dynavin, så man kan byta till en modern navi med bluetooh samt integrering av gamla befintliga färdatorsystemet. Det kostar dock ca 8000 + installation 2000 kr. Tror ni man får egen dettta när man säljer?

Länk till dynavin:

Länk

I love the smell of Bimmer in the morning
Jag tror inte att du får igen det, däremot att du kanske får fler intressenter som är lite prylbögar.

Gillar du det och tycker det är värt det ska du definitivt köra på.

no
163
novaland
520iA Touring -10
Det där verkade ju najs.. Jag som var nästan beredd på att lägga 10k enbart för att få en USB-anslutning till min kärra :P Jag har bara 3,5mm aux i dagsläget...

Dessutom ligger dem bra till.. man kanske ska åka förbi och se om man kan se hur det funkar i praktiken..?
Ba
39
Bato
320 CI -02
Navigation kan ju vara på många köpares måste-tillval lista ,annars kanske de inte ens konmmer och tittar på bilen. En modern inbyggd navigation i e60 borde ju kunna vara skillnaden på t.ex. 120 tkr och 130 tkr vid en försäljning??

Jag är så jävla trött på den där meningslösa skärmen som sitter som standard så jag är intresserad ändå.
Novaland, lämna gärna rapport på navin om du åker och tittar på den, jag tycker nästan det verkar lite för bra för att vara sant ( förutom priset )

I love the smell of Bimmer in the morning
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.