|
|
|
|---|---|
|
Jag har bestämt mig för att köpa en Bmw 325i 2006-2007 efter att jag har provkört och även läst här på forumet om modellen. Valet blev ganska lätt eftersom det stod mellan den eller en 320i. Men iallafall så undrar jag ifall man kanske borde köpa en -08 istället för 06-07 då man får 3,0 liters motorn istället? För och nackdelar mot 2,5 liters? Fast då går priset upp och då kan jag lika gärna gå upp lite mer och köpa -09 med facelift men jag vill helst inte lägga ut mer än ca 100k så jag kollar på dom tidigare modellerna om jag hittar nåt klipp. Här är två annonser som verkar intressanta. Länk Länk | |
Djuro |
Den gråa är välutrustad medans den svarta känns lite högt prissatt med tanke på miltal. Min bror har en likadan 325i 2006 som rullat ca 15 200 - 15 300mil som han ev tänkte lägga ut till försäljning nästa vecka. I princip samma utrustning förutom att hans är titansilver och har original 16" sommarhjul. Tänkte begära ca: 80 000kr.... |
|
Standardstolarna är inget kul i den svarta. -08 har 20nm vridmoment till och är cirka 1dl snålare per mil. Ganska trevligt. ------- //Lövet |
|
|
Jag provkörde den svarta men bilfirman vägrade gå ner under 100k och så vart jag inte så imponerad av tygklädseln heller så jag hoppar över den. Nu vet jag iallafall vad jag ska ha efter att ha kollat runt och provkört några bilar och det är Comfort, Dynamic, Advantage och belysningspaket med sportstolar i minst halvskinn. Och så vill jag ha Navi men nu kan jag även tänka mig en 330 också och jag vet att med allt det jag skrev så kommer priset såklart stiga men skulle bara ångra mig om jag snålade på utrustningen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.