|
|
|
|---|---|
To 84 320 i coupé E36 -92
Z3 1,9 -96 X3 3.0 -05 318 is E36 -96 VW 1303s -74 VW Golf V5 -99 VW Golf 3 GTI -93 VW Caddy -89 SAAB 99 - 80 |
Tjenare. Jag har en granitsilvermetallic E36 coupé 320 -92 som jag ställde undan för 5 år sedan när jag köpte z3an. För fin för att vinterköras och jag kunde inte med att sälja den. Nylackad front, skärmar och huv, inte pga någon krock, utan bara för att jag inte ville ha några stenskott. Stylad enligt konstens alla regler, 19000 mil på mätaren, fantastiskt skick både ut och invändigt. Men då till själva frågan. Finns det någon efterfrågan överhuvudtaget på en fin e36a? Om man bara får 10-15000 för den kan man ju lika gärna låta den stå 20 år och sedan sälja den som samlarbil, eller hur tänker ni? |
| "Stylad enligt konstens alla regler" vad innebär detta? | |
To 84 320 i coupé E36 -92
Z3 1,9 -96 X3 3.0 -05 318 is E36 -96 VW 1303s -74 VW Golf V5 -99 VW Golf 3 GTI -93 VW Caddy -89 SAAB 99 - 80 |
Tja. Sänkt, sportdämpare, 2,5tumssystem, öppet K&N filter, oneblockstrålkastare, angelyes, vita skärmblinkers, lexusbakljus, lackade cupspeglar, sportratt, lite neon här och där med separatswitchar, dvdspelare, bromsljus i bakrutan, 18tummare, lackade ögonlock (ej monterade). Och så finns alla originaldelar kvar förstås om man skulle vilja återställa totalt. |
|
När jag hör citat "Stylad enligt alla konstens regler" tänker jag direkt Länk och om det är nära sanningen så ska man nog inte räkna med allt för högt samlarvärde om 20 år. __________ Mvh Grelle |
|
| BMW´s coupe bilar tror jag att det alltid finns ett sug efter. Min bild av hur bilarna prissätts är att det till stor del handlar om det allmänna skicket på bilen och motoralternativ samt hur pass original/oskruvad bilen är. Tror att all styling är en nackdel för dig. | |
|
No offense men all den där stylingen du har gjort med bilen har bara dragit ner värdet drastiskt, speciellt om du har tänkt sälja den som samlarbil. Återställer man bilen så att den är i ett riktigt bra originalskick så får du garanterat mer för den. |
|
|
Personligen hatar jag; öppet filter, lexusbakljus, neon, oneblockstrålkastare, angeleyes passar endast på bilar som har det från fabrik. I övrigt så är stylingen ok om nu fälgarna är av kvalitetsmärke. Dock vore den mindre attraktiv i det skicket än en i fabriksskick. I dagsläget är det bättre att sälja den till någon stylingnisse nu direkt då dessa kommer inte finnas kvar i någon större utsträckning om 20år. Stefan85:s Santorinblåa låter däremot superläcker, älskar den färgen! Hoppas den har M-Sportpaket! Har du bilder Stefan? Mvh Stephan |
|
|
Stylad enligt konstens alla regler år 2001 ;) Nu är det ju OEM+, Stance osv som gäller, så som sagt plocka av allt, sälj det och köp ett m-paket för pengarna istället det höjer värdet. |
|
|
Stephan735i, ja Santorinblå är en riktigt läcker färg. Min tycker jag är "stylad efter konstens alla regler", M-sportpaket från fabrik. Hittade några halvkassa bilder på mobilen, får se om länkarna fungerar(ingen fena på detta) Ursäkta trådskaparen för OT! Länk Länk ///Stefan |
|
|
stefan ska du vill du sälja den min polare letar efter en blå cupe sen vilken vetti fan men du kan ge mig ditt nummer kan jag föra det vidare till han |
|
|
r1tobbe, den skall inte säljas. "investerat" alldeles för många sköna tusenlappar i denna så den kommer nog något av mina ofödda barn få ärva i framtiden;) ///Stefan |
|
|
Ruskigt fin Stefan! Grattis! Avundsjuk =( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.