|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag ska demontera interiörlister på min e34 och jag undrar om det sitter limmat eller skruvat ? handskfacket så har jag sett att det sitter skruvat, men hur sitter det runt om på dörrarna och vid ratten osv? Tacksam för hjälp! Mvh Jimmy Jimmy | |
|
Listerna på dörrarna sitter med muttrar på baksidan av dörrsidorna. Den till vänster om handsfacket tas bort genom att plocka bort ytterkanten till stereo/klimapanelen och innanför den sitter det en skruv. På vänster och höger sida om ratten är det tydligen bara att dra ut dem, jag har inte gjort det själv men hittade denna text; "Driver Side of steering col. Pull out on steering col side Passager Side of steering col Just pulls striaght out... Passager Side of Radio there is a screw that holds it in behind the pieces that make the radio cover all nice, the piece on the passanger side should pop right out. Let me know if you have any questions.... Thanks Charles" Länk Mvh Stephan |
|
|
okej, låter som de kommer bli drygt. Men tack för svar! Mvh J Jimmy |
|
|
Jag har gjort det och kan bekräfta Stephans uppgifter. Den lilla muttern som håller lille biten till höger om stereon tyckte jag va riktigt bökig att komma åt. Det bökigaste är ju helt klart dörrsidorna. Men jag vill inte påstå att det är något heldagsjobb direkt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.