AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.504

Vad har jag för stereo?

St
70
StAh
325i -08
Hej,

Har precis köpt en E61 -07. Har läst om olika stereosystem som kan sitta i bilen, och undrar hur jag kan se vilket system jag har?

pa
51
paranoxx
320xd GT F34 -14
hej.

Kan du inte gå in på bmwvin.com fylla i vin nummret (7 sista på chassienummret som du kan få genom att skriva i reg nr på mekonomens hemsida)
St
70
StAh
325i -08
Hej.

Jovisst har jag gjort det. :-)

Det enda jag kan hitta som kan ha med stereon att göra är följande koder.

S698A Area-Code 2 for DVD
S8SAA Navigation access request,country-spec.

Bilen har bara en CD spelare, och högtalare i bakdörrarna. Ingen Navigation enligt tidigare ägaren.

Allt original.
kr
512
kris
E93/E90/F07/997.1S
701/999s/FZ750
isåfall har du endast business radio/cd och inget ljudpaket. S606 eller S609 är navi. Men du har väl högtalare i dörrarna fram? Dock sitter det då inga diskanter vid backspeglarna även om det ser ut så på plasten. Skriv din vin-kod så är det enklare att kolla.
St
70
StAh
325i -08
Har kollat mer noggrant nu.

Diskanterna låter vid backspeglarna.
Högtalare i både fram och bakdörrar.

Det är riktigt bra ljud i bilen. Har själv jobbat med ljud i många år, och är det bara business stereo i bilen skulle jag gärna vilja lyssna på hur ett bättre ljud kan låta. :-)

Vad menas med Vin-kod? Jag har ju gått in på bmwvin.com med chassinumret redan. Någon annan kod som jag kan kolla menar du?
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Tycker du skall kolla på blocket hos handlare och se om du hittar en med pro logic 7
Och åka och lyssna det är som dag och natt i skillnad
Hade du bott i närheten hade du gärna fått komma till mig och lyssnat

Ha deT
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.