|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har precis köpt en E61 -07. Har läst om olika stereosystem som kan sitta i bilen, och undrar hur jag kan se vilket system jag har? | |
|
hej. Kan du inte gå in på bmwvin.com fylla i vin nummret (7 sista på chassienummret som du kan få genom att skriva i reg nr på mekonomens hemsida) |
|
|
Hej. Jovisst har jag gjort det. :-) Det enda jag kan hitta som kan ha med stereon att göra är följande koder. S698A Area-Code 2 for DVD S8SAA Navigation access request,country-spec. Bilen har bara en CD spelare, och högtalare i bakdörrarna. Ingen Navigation enligt tidigare ägaren. Allt original. |
|
| isåfall har du endast business radio/cd och inget ljudpaket. S606 eller S609 är navi. Men du har väl högtalare i dörrarna fram? Dock sitter det då inga diskanter vid backspeglarna även om det ser ut så på plasten. Skriv din vin-kod så är det enklare att kolla. | |
|
Har kollat mer noggrant nu. Diskanterna låter vid backspeglarna. Högtalare i både fram och bakdörrar. Det är riktigt bra ljud i bilen. Har själv jobbat med ljud i många år, och är det bara business stereo i bilen skulle jag gärna vilja lyssna på hur ett bättre ljud kan låta. :-) Vad menas med Vin-kod? Jag har ju gått in på bmwvin.com med chassinumret redan. Någon annan kod som jag kan kolla menar du? |
|
|
Tycker du skall kolla på blocket hos handlare och se om du hittar en med pro logic 7 Och åka och lyssna det är som dag och natt i skillnad Hade du bott i närheten hade du gärna fått komma till mig och lyssnat Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.