AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
2.506

Nyheter från Genève 2013

St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Jag tänkte att vi kan lägga upp alla heta nyheter i denna tråd? Jag börjar med dagens fynd:

Länk

Porsche: Börjar med nyheten Porsche 911 GT3 (991 gen). Wow! Ingen chock för min del att den ser så fantastiskt fet och snygg ut som den gör. Tyvärr kommer den endast med PDK denna gång. Det är säkerligen underbart med PDK också men på ett annat sätt. Min enda erfarenhet med GT3 är hitintills med en vit -07:a 997 med manuell låda. Vilka bilar!

Porsche har verkligen snygg design nu på allt från senaste Boxster, Cayman, 911, Cayenne och fasiken till och med Panamera. En Boxster R om ett år vore inte helt fel.

Länk

Lamborghini: Lamborghini Veneo byggs enbart i 3 exemplar i vitt, grönt och rött - Italiens flagga. Till en minder summa av 30 miljoner kronor. Redan slutsåld sorry guys!
Knäcker den eller knäcks den av Ferrari F70 som visas imorgon tisdag? Vad säger ni om McLaren P1? Lamborghini kommer väl säkerligen visa två modeller till, Aventador Roadster och kommande Gallardo? Här är Roadstern i alla fall Länk

McLaren: McLaren P1 Länk

längtar tills porshce visar nya turbon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.