|
|
|
|---|---|
|
Vem kan byta kamkjedja, rullar,packningar etc på min 530i -93? alternativt Rek. nån bra verkstad i sydsverige ?? | |
Skiöld |
Biltjänst i Norrköping. Hans Larsson Enormt duktig BMW mekaniker! Kan inte telnr, i huvet. Men det beror ju även på var du bor! ""ALPINA"" |
|
Sist jag kollade låg inte Norrköping i sydsverige i alla fall... roadZter |
|
Skiöld |
Om man skriver var man bor blir allt lite lättare för andra som vill rekomendera bra verkstäder! Det beror även på var man bor,,, men du bor tydligen inte i mitt Sverige (Östersund väldigt när mitten) sedan fortsätter Sverige ända upp till Kiruna. Det är högst upp på kartan, om du har en karta som täcker mer än Skåne. ""ALPINA"" |
|
Skiöld: Ta det lugnt grabben, jag tycker bara att det var konstigt att du rekar en verkstad i Norrköping när "hackebackeskogen" skriver sydsverige (för där ligger inte Norrköping). Klickar du på "hackebackeskogens" profil så står det i användarinformationen att han bor i Ängelholm, inte så svårt... Du behöver inte maila mig och erbjuda några kartor, jag har både papperskartor samt navigation i min 540. roadZter |
|
Skiöld |
Jag får ursäkta min dåliga dator kunskap.. Men snällt av dig att kalla mig grabb, känner mig redan lite yngre. ""ALPINA"" |
markus00 |
Jag rekommenderar Lunds Bil i Varberg, kunnig personal och bra bemötande. |
|
Om du inte vill rulla in till paulsonsbil i ä-holm/hbg så har du jarls i kungshult. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.