|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta upp mig till en F01, och jag undrar vad panelen tror om ett realistiskt utgångspris på min 745d, 2007? Har kollat på bilpriser.se och fått en liten hint om värdet. Men extrautrustingen borde ju väga in lite, och den går ju inte att ange i någon större omfattning. Bilen har i dagsläget avverkat 13200 mil, samt att jag har monterat motor och kupévärmare. Länk till min bil: Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 | |
|
Ganska svår värderad skulle jag säga för finns ju inte många till salu i Sverige, kanske kunde testa med 249.000 kr till en början. Kanske kan jämföras med denna i Tyskland Länk då är ju nog också bilpriser's utfall på 213.800 - 225.900 kr ganska ok... |
|
|
PJ: de flesta E65 är ju relativt välutrustade även om vissa är mer än andra men då bilpriser.se utgår från faktiska försäljningspriser så kan man nog förutsätta att priserna bygger på genomsnittsutrustade 745d. ___ //Ulf |
|
|
Jepp, försökte hitta någon 745d till salu i Sverige, men icke. 217 100 - 229 400 kr får jag fram på bilpriser.se när jag söker. Vet inte hur mkt. Alpina 21" är värt extra för den som vill ha det? Men 10k + borde väl vara rimligt med lagliga däck ? Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
|
Jo jag la fel ibruktagningsdatum därför blev mitt utfall lite lägre. 10k vore nog rimligt för Alpina fälgarna tycker jag. Finns väl bara en -05:a tillsalu i Sverige för tillfället: Länk |
|
|
Nu kom en -07:a med 3870 mil till salu för 299.900:- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.