|
Sida 16 av 29
|
|
|---|---|
|
Lasse: Stämmer bra, Det är jag som har köpt den och bor i järfälla....Carbonsvart är en extremt snygg färg och bbs fälgarna äger tycker jag även om jag e riktigt original torsk så tycker jag att dom gör sig riktigt snygg på bilen Kan rekommendera Berners Ptfe högtrycksfett riktigt bra grejer |
|
|
Tack för feedback, kul att ni tyckte annonsen var bra! Jag tänker nog hålla ut ett tag till innan jag gör något drastiskt med bilen eller priset, jag kan tänka mig att gå ner en del men det är ju ingen som ens försöker med ett seriöst bud. För dom buden jag har fått, ett på 75´ och ett på 90´ tycker jag inte är några seriösa bud. Finns andra M5:or för de priserna. BlackMunichWagon: Anledningen till att rosten i fågelbadet inte är åtgärdad är för att det precis börjat synas, så jag tänkte att nästa ägare måste ju ha något att göra ;P På tal om förbrukning har jag blandad körning, lugn men med några accelerationer, kört på 1,09, vilket jag tyckte va jädrigt bra! Normalt sett ligger jag på 1,2-1,3 l/mil. |
|
|
Länk Den här väcker habegär. Lite för mycket pengar för mig att bara ha som entusiastbil. |
|
|
Hur kan man beställa en sådan inredning till den kulören? nästan så att man blir spyfärdig... Hade suttit fint med helsvart, varken äcklig bicolor, beige eller cremefärgad utan helt svart skall det vara :) BMW M-POWER |
|
| Jag gillar inredningen, och när man sitter i bilen ser man inte yttre kullören :-) | |
|
Haha det får man hålla med om... BMW M-POWER |
|
fredde 7 |
Gino: Nu är inte färgen beige, utan Caramell, en jäkla skillnad;) |
|
Det där med färger är ju en ren smaksak, och går därför inte att diskutera. Alla tycker olika helt enkelt. Tur är väl det, för annars skulle det bara finnas EN färg på alla bilar, och alla skulle se likadana ut. Vad tråkigt det skulle vara, eller hur? Själv tycker jag inte det var något fel på inredningen i den länkade bilen, och att en helsvart inredning får bilen att kännas som en vanlig 530. Inget fel med det, men en M5 är en starkare tablett än en 530 och då tycker jag det kan få synas, personligen. Helsvart blir lite tråkigt Dock tycker jag (personligen), att BMWs färger i den tvåfärgade inredningen är inte helt optimala. Jag hade gärna sett en tvåfärgad med svart / ljust gulbeige -- tror det hade varit mycket snyggt på en carbonsvart bil. |
|
|
fredde 7: Bägge är så långt från svart man kan komma iaf :) Har du ljus inredning på pärlan själv? Lasse-SL500: Visst är det så, det är tur att alla har olika smak och det håller jag med om...men ibland har man svårt att begripa hur vissa kryssar i tillvalen när man beställer en ny bil :) BMW M-POWER |
|
fredde 7 |
Gino: Ja det har jag...Jag har träpanelerna "Nussbaum" också. När jag köpte den så tyckte jag att titanlister var ett måste, men bytte aldrig, nu är man gubbe och fullständigt älskar kombon. Tycker svart är snyggt fortfarande också..... |
| Fick min såld idag. Fick 100 000:- Jag vet att jag sålt en schysst bil och kan sova gott inatt iaf. Killen var helnöjd,han hade vart och tittat på några andra innan min. Men fastnade för min,tack vare skicket på den. Så det var ju roligt för oss bägge två. Men visst,klart jag kommer ångra mig;) | |
|
Kul att det gick bra, grattis. Din kärra var fin, jag jagade ju Silverstone och om du satt det priset direkt så vore det inte omöjligt att jag gjort affär med dig. Min är carbonsvart med titanlister, style 65, imolaskinn och facellift. Lite wild and crazy, men jag gillar't. :) ACn slutade kyla och jag kollade upp det idag hos en kompis som är kyltekniker. Det är en slang från kondensorn till kompressorn som spruckit. Har tagit tag i bilen på senaste dagarna och är sugen på att få in den på lackverkstan, men de är på semester nu... :) |
|
|
Lasse vore trevligt att få se din pärla nån gång vi bor ju så nära varandra mvh |
|
|
Vi får styra upp det. Men inte förrän om fyra veckor!! :) Haha, för då ska den vara klar. Den har i ärlighets namn en hel del små defekter som jag vill fixa först. Dern är inte i närheten lika fin som din. :) Man borde nog ha huvudet undersökt, men jag köper gärna bilar som har en del saker som behöver fixas. Inget allvarligt, men den har en massa stenskott, dörrupslag etc, trasig mugghållare. Det ska fixas, ny lack och superrecond på inredningen. Tycker det är kul att göra en bil fin, att "rädda" den. :) |
|
|
Mycket trevligt projekt Lasse. Du skulle gjort en projekttråd och dokumenterat!! Det hade varit uppskattat från min sida. |
|
|
Ja absolut ska bli kul o se den när du blir klar.. e39 m5 är super härliga bilar. själv blir jag lite rastlös pga jag inte har nåt att pyssla med just nu. Är lite inne på köpa originala fälgar och fixa till dem |
|
|
Härlig tråd om dessa fantastiska bilar! Men, expansionskärlet!? Det ser ju ut som direkt hämtat från en Nissan Micra när man öppnar huven! ;) Finns inga svarta att få tag i? |
|
| Marin instämmer men mina är vita konstigt nog var det första jag reagera på när jag öppna huven se här Länk | |
|
Oj jösses vilken fin bil. :) Instämmer att fälgarna, trots att de inte är original passar fint! |
|
| Tack så mycket jo bbs sitter fint med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.