|
|
|
|---|---|
|
Hallå gott folk. Ja nu börjar det komma plus grader och den irriterande isen försvinner mer och mer. Suget för att få på sommar fälgarna börjar klia i mig i alla fall, kanske har lite med att jag kom över en grym uppsättning 22" fälgar ;-) När lägger ni på era fälgar och vad blir det som åker på? Mvh | |
|
Mött en del bilar med sommarhjul på nu de sista dagarna, funderar själv på att gradera upp mig med nya fälgar, jobbarkompisen tjötar på mig om samköp från denna fälgbutik i usa har fastnat för denna 18x8.5 fram och 18x9.5 bak. >>Länk |
|
|
Ja samma här sett en del som har smyg börjat sommaren ;-) Riktigt läckra fälgar. Men är det inte bättre att ni hittar en återförsäljare inom EU? Mvh |
|
|
Inte före Broddway gjort sitt jobb. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Har kikat runt men inte hittat nåt direkt, kompisen skall ha fälgar till sin Supra därifrån och det var en viss modell som han spikat in sig på som inte var lätt att få tag på här i europa. Beyern finns att köpa i sverige men är väldigt dyra här. mvh |
|
|
JohanE: låter kryptiskt ;-) Dutta: jaha okej hoppas det blir en trevlig beställning då. Som inte slutar på en allt för dyr nota. Här är även en bild länk till mina som ska på om en månad. Länk |
|
| Tänkte ha på dem före det... | |
|
Fälgar beställda. Hoppas på leverans i slutet på Mars. Beror lite på när leveransen går ifrån USA. Dutta: Hur mycket skulle ni få betala för frakten? |
|
|
Missa halva inlägget :) Dom åker på så fort dom kommer om vädret tillåter. Hur vädret är den 1 April kan ju skilja oerhört från år till år. |
|
| Brukar åka på i mitten av Mars. :) | |
|
Tycker mars är för en osäker månad med alla stora väder skiftningar från dag till dag. Är man inte beroende av bilen dagligen, så visst.. |
|
| Det får bli i veckan, behåller vintersulorna på Volvosarna ett tag :) | |
|
Kan tänka mig att med detta kanon väder vi alla njuter av idag så kliar det nog i många att lägga på dom redan idag. Haas: vad är det beställt för något? Mvh |
|
Ekin |
jag tycker att den verkliga halkan brukar börja på våren typ i Mars, och de har vi fått erfara nu, de e glashalt här nu när det växlar mellan + o - grader jag behåller nog vinterdäcken ett par månader till:) |
| Brukar byta i samband med att det ändrar till sommartid så det är väl kring 1:a april, om vädret tillåter. Men bor i nivå med Umeå så ibland känns det också ganska tidigt här. | |
|
Steroid_X5_4.8IS: VMR 701. Tror dom kommer sitta fint. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.