|
|
|
|---|---|
|
Verkar nästan så om man tittar på prislappen här: Länk | |
|
E23 har alltid varit en klassiker, även när den var ny :) Fantastiskt vackert exemplar, men känns som du säger, en aning överprisad. |
|
| Visst är det läcker! Helt utsökt i mina ögon, men kan man få så mycket för en E23 ens i Tyskland? | |
|
Vacker, men: Länk Länk |
|
|
Mumma Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
mycket snygga bilder, men med man låda?.I min värd över prisad, bromsen är fartens värsta fiende |
|
|
Priset är för högt men en fin E23 ska kosta mer en mopedpengar så det är bra att dem försöker. E23 var den första BMWmodell jag verkligen gillade så den har en speciell plats hos mig. Denna version är bästa valet efter en 745i SA 5vxl. 5vxl 218hk är det jag hade valt då kör man ifrån 745iA 3,5 upp till 140km/h. Det jag ogillar med denna är den beigeafärgen vilket inte passar alls. Mvh Stephan |
|
| Men inte ofta man ser med elstolar bak på en 735:a särskilt inte på en relativt tidig. Detta option måste kommit in efter lanseringen -77? Extremt kliv upp på den tekniska sidan jämfört mot e3 (3.0) som mig veterligen inte kunde utrustas så mycket mer än elhissar,eltaklucka,elspeglar,AC, och lite armstöd och så.. | |
| Jag ångrar ofta att jag sålde min i princip rostfria 735'a för 5000 kr för ett par år sedan. Förutom klarlacksläpp i fronten och sprucken ruta var den fin | |
|
Men vad är en realistisk prisbild på en e23 i dagsläget? Har själv en 745ia executive -85 som jag av och till funderar på att sälja. MVH// Henke |
|
|
Ja, den här är riktigt, riktig snygg, wow, förutom möjligtvis insidan som nästan blir väl retro. ;-) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.