|
|
|
|---|---|
|
Kom ut idag och skulle ta bilen och märker att den vibrerar/misständer på tomgång och låga varv. Känns normal när man kör och ork som vanligt känns det som. Motorlampan blinkade någon minut men slocknade sedan. Skulle gärna behöva lite tips här, är det olja i tändstiftsbrunnarna man börjar med att kolla? mvh Kristian | |
|
Stämmer, det skulle jag ha börjat med att kolla. På min fd. E38 med M62/TU så vad det problemet och det brodde just på olja. Bytte ventilkåpspackning och fick därefter ordning på läckaget. Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
