|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Vad jag vet så finns det två olika fjäderbenslagringar fram, till e36 coupe. Är det någon som vet ifall Båda passar på samma kaross? Det är nämnligen så att jag har beställt coilovers, och min (troligtvis den äldre modellen) fjäderbenslagring är för tjock, och undrar om jag kan beställa den nyare modellen och sätta på till min kaross? Har en e36 coupe 318 IS | |
| Ja, det skall fungera | |
|
Okej tackar ! hittade delarna på Schiedmann, Här här lagringen jag har nu Antar jag " 31331139436 " och jag ska väl ha denna " 31336779613 " |
|
|
Vad är de för årsmodell på karosen? på sedan bilen ändrade dom övre fästena från 06.92- Kan tänka mig är samma på coupén.. |
|
|
Det är en -93 Passar följande modeller: E36 Alla cabrio, compact, touring modeller enligt motorvolym och år: Alla 4 cyl. modeller Alla 6 cyl. modeller år 6/92- (ej M3 modeller) Så står det på Schmiedmann. |
|
|
Då borde de ju inte va nån fara. bara jobbigt om du har innan 92 eller M chassie. |
|
| Jo det är klart.. har iallafall beställt hem det nu, så får jag hoppas på att det fungerar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.