|
|
|
|---|---|
|
Hej funderar på att köpa inpa felkodsläsare =) dock funderar jag på om detta är ett äkta eller varför är det så billigt ? och är allt man behöver med i satsen interface osv Länk eller ska man satsa på ett dyrare ? mvh Mikael | |
| låter väl ok. köpte mitt carsoft interface för 80 spänn på ebay så att priset är nog inte så lågt ändå. | |
|
176kr Länk |
|
| Elk är den kabeln allt som behövs? carsoft har ju en dosa också som ska sitta emellan | |
| Ska räcka med kabeln för att köra INPA, DIS etc.. | |
| okej är det svårt att få tag på vettig programvara? | |
|
Du ska ha BMW INPA_EDIABAS_90X prgvara det ger följande prgversioner: Ediabas 7.2.0 Tool32 3.9.0 Candriver 2.5.0.0 WINKFP 5.2.3 CoAPI 3.12.4 NFS 5.2.9 KMM SRV 4.31.1 INPA 5.0.6 NCS Expert 1.0.0.1 App.Version 3.1.0 Changes: Integration Ediabas 7.2.0 Package 2.3 Integration NFS 5.2.9 Integration WINKfp-Tool 5.2.3 with CoAPI 3.12.4 Integration INPA 5.0.6 |
|
|
INPA/Ediabas är både engelska och tyska Tar även F01 samt F10 Länk |
|
|
Beställt den du länkar till åströmarn, dock inte fått den ännu... /chni |
|
|
INPA trodde jag va BMWs gamla diagnosprogram? Men kan man använda det på nya bmwbilar så måste ju någon uppdatera programmet? |
|
| Man behöver rätt sp-datens | |
| Finns olika versioner av inpa också.. har den nyaste med tillbehör så som tool32 ncs, ncsdummy osv. Dock inte installerat den eftersom jag har en e60 och ingen f10 så finns ingen mening :P skulle iofs va skoj att få koda en ny bil ) | |
|
hej tack för svar som jag fatta på er så funkar den jag länka till fint med e60 och e90 som jag har blir nog att beställa =) mvh Mikael |
|
|
Jag har beställt denna Länk jag tror egentligen bara att skillnaden är att man får programmet med från där jag beställt. Mvh. Richard |
|
|
Richo: Vet du om den du ha beställt även fungerar att t ex återställa felkoden self-level suspension på min X5à ? Mvh |
|
| De går att utföra med inpa. | |
|
Steroid: nej det vet jag inte. Jag har inte fått min kabel ännu men den kommer nog snart. Mvh. Richard |
|
|
Hej beställde frrån din länk Richo kändes som allt man behövde var med där =) tack Mvh mikael |
|
| Har ni fått grejerna? Testat med eller utan framgång? | |
|
Hej har fått mitt nu efter lite krångel (mitt eget fel ) stog ju i annonsen att det brar funkar på win7 32 bit och jag har 64 bit dock fanns en bra guide på Länk Har provat på bilenb (535d e61) radera ett helt gäng felkoder på både motor och växellåda . Var en fel kod på moment omvandlarn vid ca 12000 mil radera och vipps vad fint den växla =) förut så slira den länge mellan 2-3 men nu så låser den direkt =) Måste säga att det var billigt och bra affär =) Ska kolla mer på bilen i morgon (kallt ute nu ) =P mvh Mikael |
|
|
Här en annan tråd ang Inpa mm. Länk //Stefux |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.