AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.388

Vad är Edition Sport till Bmw E91 Touring ?

He
77
Herkules83
Äger ingen men letar efter en Bmw E91 LCI - Touring
Hej !

Vad innebär Edition Sport paketet som finns på följande objekt ?

Länk

Är det värt att betala extra för detta ? Om man bjuder säljaren 240 000 :- är detta ett marknadsmässigt bra pris eller ett överpris ?
Verdi
Som M-sport fast med mörkare fälgar och kontrastsömmar i klädseln typ. :)

Har inte superkoll på priserna men spontant känns den där väldigt dyr. Här är en 335d M-sport för 30 tkr extra Länk

Säger inte att det är ett bra köp heller, men jämfört med 320d skulle jag mycket hellre köpa 335d. Blir faktiskt en helt annan bil med 6-cyl och mer kraft.
Nu
16
Nusse78
BMW 330xd M-Sport -13
bytte idagarna in en 325DA -Edition sport med panorama, dragkrok, dieselvärmare, xenonljus etc. 4100mil

Bilen står på M-bilar eskilstuna det är en fin bil som du säkert kan köpa rätt
He
77
Herkules83
Hej !

Vilken årsmodell ? Vad har bilen för registreringsnummer så jag kan kontakta M-Bilar ?
Nu
16
Nusse78
BMW 330xd M-Sport -13
Bilen heter KTL224 är en 2010 med den nyare 204hk motorn
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Bilen hos Shiftgear var varit till salu lääääänge

-------
//Lövet
He
77
Herkules83
Hej !

Vad tror ni anledningen till att bilen inte blivit såld ? Fördyr ? Något som inte stämmer med den ?
He
77
Herkules83
Någon här på forumet måste ju ha varit intresserad av bilen ? Kanske tittat på bilen i verklighet ?
Shiftgear ligger ofta väldigt högt på sina priser och jag tycker många bilar står länge. Dvs många bilar är försäljningsuppdrag där ägaren fortsätter att åka i bilen medan Shiftgear annonserar den. Lite svårare att sälja den snabbt spontant då och jag tror inte på den försäljningsmodellen då bilen ofta inte är tillgänglig för en spontan köpare.

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.