|
|
|
|---|---|
| tjena det är jag som ska sälja bmw m3 gt´n på bmw börsen jag begär 195000 är det för mycket?bilen har gått 9500 mil o är i toppskick den har ej varit krockad eller omlackad o innuti är bilen som ny sen sitter det ace 19" på med pirelli 235-35-19 bilen går som en klocka går jämt o fint hadde en m5-94 förut den var orolig i motorn nåt frukansvärt som sagt kan man begära 195000?? | |
|
Såg 2 annonser på bytbil.com där båda har gått 10' mil. Den ena annonseras för 185' och den andra för 158'. Det är ju alltid skicket som avgör, men en viss fördel hos handlare torde ju vara en kortare garanti som +. Personligen skulle jag helst vilja en M3GT - 100% original. Tänkte bl.a på fälgarna, men det är jag kanske ensam om. Men du får väl vänta och se vilken respons du får helt enkelt... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
bmw m3gt: Håller med "Anders S." att skicket är helt avgörande samt att en GT skall vara i originalskick. BMW M3 GT är ju en riktig entusiastbil och kan säkert gå för 195' om rätt köpare dyker upp. Det kan dock ta tid och oftast vill säljaren inte vänta vilket innebär att priset sänks för att bilen skall bli ett mer attraktivt köp. Det handlar om försäljning i grund och botten, därför är det viktigt att ge ett seriöst intryck och lämna mycket information om bilen - bilder är självklart ett stort plus. roadZter |
|
| ja det kanske stämmer att den ska vara orginal men det är ju inte svårare än att sätta tillbaka orginaldelarna igen dom har jag ju naturligtvis kvar! jag har jag ångrat mig jag ska ha den kvar, den äter ju inget bröd där den står! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.